Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
ISBN:0-8142-0643-4
Naslov:Understanding narrative / ed. by James Phelan and Peter J. Rabinowitz
Impresum:Columbus : Ohio State University Press , cop. 1994
Materijalni opis:vi, 286 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The theory and interpretation of narrative series
Napomena:2MUVF. - Zastupljeni autori: Chambers, R. ; Foley, B. ; MacClary, S. ; McClary, S. ; Booth, W. C. ; Mayne, J. ; Rabinowitz, P. J. ; Pavel, T. G. ; Pratt, M. L. ; Phelan, J. ; Langland E.. - Bibliografija uz tekst. - Kazalo
Ključne riječi:pripovijedanje -- teorija * teorija pripovijedanja * naratologija * teorija književnosti * književna teorija * pripovijedanje
Sažetak:Strolling, touring, cruising: counter-disciplinary narrative and the literature of travel / Ross Chambers. -Generic and doctrinal politics in the proletrian bildungsroman / Barbara Foley. -Narratives of bourgeois subjectivity in Mozart's "Prague" symphony / Susan McClary. -The ethics of forms: taking flight with "The wings of the dove" / Wayne C. Booth. -Picturing spactatorship / Judith Mayne. -"How did you know he licked his lips?": second person knowledge and first person power in "The Maltese falcon" / Peter J. Rabinowitz. -Naturalizing "Molloy" / Thomas G. Pavel. -Travel narrative and imperialist vision / Mary Louise Pratt. -Present tense narration, mimesis, the narrative norm, and the positioning of the reader in "Waiting for the barbarians" / James Phelan. -Dialogue, discourse, theft, and mimicry: Charlotte Bronte rereads William Makepeace Thackeray / Elizabeth Langland
UDK:82.0
Ostali autori / urednici:Phelan, James ; Rabinowitz, J.
Namjena :poslijediplomski studij književnosti
Signatura:82.0 UND
Inventarni broj:III-986, III-999, III-1000
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:6062

2
ISBN:1-57230-616-5
Autor(i):Power, Thomas J. ; Karustis, James L. ; Habboushe, Dina F.
Naslov:Homework success for children with ADHD : a family-school intervention program / Thomas J. Power, James L. Karustis, Dina F. Habboushe ; foreword by Susan M. Sheridan
Impresum:New York : Guildford press , cop. 2001
Materijalni opis:232 str
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The Guildford school practitioner series
Napomena:Str. 219-226: Bibliografija. - Kazalo
UDK:159.9
APA CC:3550 3250
Signatura:PJ02
Inventarni broj:10045, 10143
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4241

Upit: PersonalName_swish=(Power Thomas J. )

login